ÇAYKUR Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim’in ÇAYKUR Genel Müdürlüğü binası arkasında bulunan satış mağazasını kapattırıp Genel Müdürlüğün ön tarafına yaptırdığı ÇAYKUR Çay Satış Mağazası’nın hizmete girdiği ilk 1 aylık dönemde eski yerdeki satış mağazasının yıllık satış rakamlarına ulaştığı öğrenildi. 

Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim’in ÇAYKUR’un bütçesinden herhangi bir ödeme yapmaksızın kuru çay satışlarını artırmaya yönelik attığı her adım, yaptığı her girişim ÇAYKUR’a artı değer ve kazanım olarak geri dönüyor. 

Yaş haddinden emekliliğe ayrılmasına 5 ay gibi kısa bir süre kalmasına rağmen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından görevden alınmak suretiyle istifa ettirilen İmdat Sütlüoğlu döneminde reklamlara milyonlar harcanmasına rağmen satışların arzu edilen değerlere ulaşmaması sonucu ÇAYKUR’un milyon TL’ler zarar etmesine yol açan bazı uygulamalarla çay satışlarının yapıldığını faturalandıran ve her haliyle ÇAYKUR’a zarar üstüne zarar yazdıran bu satış yöntemlerinin yanı sıra bu faturalandırmalardan da ortaya çıkan KDV’yi de ödemek için banka kredisi çekmek zorunda kalarak ÇAYKUR’u bir kez daha zarara uğratan İmdat Sütlüoğlu döneminin tam tersine reklam giderlerini yok denecek kadar aza indirilmesine rağmen ÇAYKUR, geçmiş yılların satış rakamlarının kat kat üzerine çıktı ve satış rakamlarında geçmişe göre yüzde 33’lük bir artış sağladı.
 
Editör: TE Bilisim