Çaykur’da, son 5 yıldır üreticilerin ürünlerini huzur içerisinde satması ve akabinde ürün alacaklarının gecikmeden hesaplarına aktarılması memnuniyeti her geçen gün artıyor. Çaykur’un ürettiği onlarca farklı çay çeşitlerinin tüketim noktasındaki, beğeni ve mutluluklarını, Çaykur’un resmi elektronik web sayfasına, beyaz masaya, Çaykur Genel Müdürlüğü ve Çaykur Bölge Müdürlükleri telefonlarına, her gün gelen binlerce, tebrik, teşekkür telefon ve mesajları gönderenlerin sayısı her gecen gün artmaya devam ediyor.
 
Çaykur YK Başkanı ve Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, “Çaykur’da karı ve kamusal yararı birlikte büyütüyoruz. Çaykur, sosyal politikaları önceleyen bir kurum olduğu için, daha yavaş işleyen bir sisteme sahipti. Artık kamu kuruluşu olmanın güvenirliğini özel sektör şirketlerinin çevikliğiyle birleştirdik. Bugünde, geleceğe de çok ciddi yatırımlar yapıyoruz ve önemli karlar elde ediyoruz. 

Sadece kamusal yarar oluşturmakla yetinmiyor, aynı zamanda ekonomimize yepyeni bir can vererek, verimli ve üretken bir şirkete anlayışıyla çalışıyoruz. Çaykur olarak, üretici ve vatandaş odaklı politika izliyoruz. Günlük yaş çay alım kotalarını her yıl ÇAYKUR’un geçmiş tarihinde görülmemiş oranlarda yükselterek, oldukça yüksek tutuyoruz. Bu kota yükselteme yükünü bile bile, vatandaşlarımızın mağdur olmaması için üstleniyoruz” dedi. 
 
Editör: TE Bilisim