ÇAYKUR, tarihinin en yüksek yaş çay alımlarından ikisini son 2 yılda gerçekleştirdi. 2018 yılını 733 bin ton yaş çay alımıyla, 2019 yılını ise 750 bin ton yaş çay alımı yaparak tamamlayan ÇAYKUR, tarihinin en yüksek 2. ve 3. Dönemini yaşadığı son 2 yılda ürettiği kuru çayın satışını gerçekleştirebilmek için de ciddi adımlar atmaya başladı. Gerek yurt içinde gerek yurt dışında pazar arayışlarına devam eden ve bunun için çalışmalarını aralıksız sürdüren ÇAYKUR Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim, ilkini Rize’de açtığı ve büyük rağbet gören ÇAYKUR Satış Mağazalarını portföyüne kattığı yeni ürünlerle birlikte yurt geneline yaymak için çalışmalarını hızlı bir şekilde sürdürüyor.

Matcha Çayı Yoğun İlgi Gördü

Bu kapsamda Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesini mesken tutup bu bölgelerde ÇAYKUR ürünlerinin satışını artırabilmek ve bölge halkına Dünyanın en kaliteli ve en sağlıklı çayını içirebilmek için bayi ziyaretlerine devam eden Alim, ziyaretlerinde satış ve hedefler konusunda değerlendirmelerde bulunup, ÇAYKUR Satış Mağazası kurulumunun yapılması planlanan yerlerde incelemelerde bulunuyor. Ziyaretleri kapsamında Van’ın Erciş ilçesi ile Ağrı’nın Patnos ilçesinde de bayilerle bir araya gelerek değerlendirmelerde bulunan Alim, bölge halkının damak tadına uygun üretilen Mezopotomya Çayına ve kısa bir süre önce ÇAYKUR tarafından tüketime sunulan ve kek, kurabiye, şekerpare, puding, muhallebi, yaş pasta, baklava ve dondurma gibi değişik gıdalarda tat ve aroma verici olarak kullanılabildiği gibi “Matcha” çayı olarak da içildiğinden yoğun bir ilgiyle karşılanan yeşil ve siyah çay pudrasına da ayrıca dikkat çekti.
 
Editör: TE Bilisim