ÇAYKUR bayileriyle gönül köprüsü kurarak ilişkileri güçlendirmek ve buna bağlı olarak satışları artırmayı hedefleyen Genel Müdür Vekili Alim, Türkiye genelinde ÇAYKUR bayisi 200 bayiyi Rize’de misafir ederek değerlendirme toplantıları düzenliyor ve bayilere çayın üretiminden satışına kadar geçen süreçle ilgili bilgilendirmede bulunuluyor. 

ÇAYKUR tarihinde ilk kez gerçekleşmekte olan bu programlarla ÇAYKUR ile bayiler arasında sıcak köprü kurulması ve ÇAYKUR ürünlerinin satışının artırılması hedeflenirken ÇAYKUR bayilerinin de ürünler hakkında üst düzeyde bilgi sahibi olması amaçlanıyor. 

ÇAYKUR Pazarlama Bölge Müdürlükleri aracılığıyla gerçekleşmekte olan programlar kapsamında ilk olarak Mersin, Diyarbakır ve Erzurum Bölgesinde yer alan bayiler Rize’ye davet edilerek ÇAYKUR Genel Müdürlüğü’nde toplantılar düzenlendi. 

2018 yılı ve 2019’un geride kalan bölümünün değerlendirilerek, satışlar, hedefler, tüketicilerin beklenti ve isteklerinin masaya yatırıldığı toplantılarda 2019 ve 2020 yılı için yeni satış hedefleri belirlendi, görüş alışverişinde bulunuldu. 

Toplantıların ardından çay fabrikaları ile İyidere’deki paketleme çay fabrikasına gerçekleştirilen ziyaretlerle çayın üretimi ve paketlenmesi konusunda bilgi verilen bayiler, düzenlenen programın kendileri için çok yararlı bir program olduğunu belirtti. 
 
Editör: TE Bilisim