Sevgili okurlarım, iletişim teknolojilerindeki baş döndürücü hız, enformasyon kaynaklarını çeşitlendiriyor. Buda bilginin- haberin yayılmasını kolaylaştırıyor. Siz okurlarımıza, çok farklı kaynaklara ulaşabilme imkânlarını sağlıyor. Özellikle Sosyal Medya’nın Teknolojideki hızlı değişime paralel olarak, içerik yönetim ve vizyon olarak kendini yenilemek zorundadır. 1980 öncesinde, birçok ilçeye günlük gazeteler dahi gitmezken, gazetenin mizanpajları, mumlu sistem ve elle yapılırken, günümüzde sadece bir tuş’la dünyanın her yerine ulaşabiliyorsunuz. Yeni medya ortamları oluştu, Bilgiye ulaşmadaki kaynaklar çoğaldı, Rekabet arttı, maliyetler düştü. Sanayi toplumuna hitap eden medya yapısı ve içeriği değişti, Bilgi toplumu insanına hitap etmez hale geldi. İletişim Sanatı’nda ustalaşmanın temel teknikleri değişti Türkiye’de yaşanan bu hızlı gelişme, Batı ülkelerindeki gelişmeleri yakalamış durumda. Sahip olunan internet, bilgisayar, cep telefonu ve diğer sosyal medya ağları çok büyük hızla artıyor. Dünyadaki bu akım, medyayı yeni bir maceralara sürüklüyor. İnsanlar, dünyadaki ve ülkemizdeki gelişmeler, artık bu teknoloji aracılığıyla izliyor. Türkiye’deki hanelerde, yüzde 34’ünde masaüstü, yüzde 17’sinde dizüstü bilgisayar bulunuyor. Yanı, ülkemizde her iki evden birinde bilgisayar var. Türkiye’de internet abone sayısı 10 milyona  ulaştı,, 26 milyon kişi internet kullanıyor. Türkiye’de cep telefonu aboneliğinde 60 milyonun üzerinde Hangi amaçla kullandıklarını irdelersek Yüzde 47 bilgi edinme, yüzde 23 haberleşme, yüzde 10 eğlence ve yüzde 10 paylaşım için. Ankara’dan sevgiler.

Editör: TE Bilisim