Projenin farklı sınıf düzeyindeki ortaöğretim öğrencilerine öğrenci koçluğu yaparak öğrencilerin motivasyonlarını yükseltmek, sınav kaygılarını azaltmak, hedef belirlemelerine yardımcı olmak ve aynı zamanda web 2.0 araçlarıyla tanışarak geleceğin gerisinde kalmamalarını sağlamak gibi hedeflere ulaşmak için eTwinning çalışmalarını sürdürüyor. Bu amaçla proje kapsamında birçok webinar ve etkinlik öğrencilerle gerçekleştirilmeye devam ediyor.

Yapılan açıklamada: “Kuruculuğunu Çağlayan Adnan Menderes Anadolu Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Melike KARAHÜSEYİN ÖZGEN ve Söğütlü Esentepe Anadolu Lisesi Müdürü İngilizce Öğretmeni Muhammet TÜRKMEN’in yaptığı Koçuna İnan, Kendine İnan eTwinning Projesinde: Çağlayan Adnan Menderes Anadolu Lisesi İngilizce Öğretmeni Dilber OKUR, Söğütlü Esentepe Anadolu Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Elif ÇİFÇİ, Trabzon Faruk Başaran Bilim ve Sanat Müzik Öğretmeni Arzu SATIR, Akçaabat Yıldızlı Anadolu Lisesi İngilizce Öğretmeni Özlem Burcu YÜCESAN, Of Şehit Necmi Çakır Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı İngilizce Öğretmeni Zeynep COŞKUN, Çarşıbaşı Anadolu Lisesi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Onur HACISALİHOĞLU,  Adana Fatıma Zehra Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdür Yardımcısı İngilizce Öğretmeni Samet ABA, Rize Fatma Nuri Erkan Bilim ve Sanat Merkezi Müzik Öğretmeni Ahmet Furkan ÖKSÜZOĞLU yer almaktadır.” denildi.

ÖĞRENCİLER KENDİ HAYATLARINI KENDİLERİ PLANLAMAYI ÖĞRENECEK

Yapılan açıklamada “ Bu projeyle birlikte 14-18 yaş aralığında olan ortaöğretim öğrencilerimiz akademik hayatları adına kendine hedef koymayı ve bu hedefe ulaşmak için kendi farkındalığına varıp bu doğrultuda disipline olmayı ilke edinirken daha sonra bu sistemi hayatlarının geri kalanına da uygulayıp aslında kendi hayatlarını planlamayı öğrenmiş olacaklar.

Burada amaç öğrenciye bir şey öğretmekten çok öğrenci koçluğuyla ona rehberlik yapmak, öğrencinin kendi kişisel özelliklerinin farkına vararak kendisine uygun mesleği seçmesine yardımcı, hayatını planlamasına ona destek olabilmek; sınava yönelik yaşamış olduğu stres, kaygı, motivasyon düşüklüğü gibi konularda çalışmalar yaparak bu gibi olumsuz duygularla nasıl baş edebilecekleri hakkında etkinlikler yapmak, hem akademik hem de ruhsal anlamda başarıya ulaşabilmelerini sağlamak. Aynı zamanda web 2.0 araçlarından haberdar olmalarına aracı olarak geleceğin gerisinde kalmamalarını. Bu kapsamda ortak okullarımızla biraraya gelerek webinarlarımızı ve etkinliklerimizi gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Temennimiz projemizin etkililiğini ortaya koyarak yaygınlaşmasını sağlamak.” ifadelerine yer verildi.

Editör: TE Bilisim