ÇAYKUR uluslararası fuarlara katılarak Türkiye’nin gerçek çayını dünyanın dört bir yanında tanıtmaya devam ediyor. Çaykur, 30 Haziran - 2 Temmuz tarihleri arasında New York’ta gerçekleştirilen ‘Summer Fancy Food Show’ fuarında ürünleriyle yer aldı. Çaykur, New York’ta gerçekleştirilen ‘Summer Fancy Food Show’ fuarında ziyaretçilerle siyah, yeşil ve organik çaylarını buluşturdu. ÇAYKUR’un siyah, yeşil ve organik çayları katılımcılar tarafından büyük ilgi gördü. Fuara ilişkin değerlendirmelerde bulunan Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerlediklerini ve uluslararası fuarların bu yolda önemli bir adım olduğunu söyledi. 2012 yılında toplam 19 fuara katıldıklarını vurgulayan Sütlüoğlu, 2013 yılının ilk altı ayında ise 8 fuarda yer alarak Çaykur’un doğal çaylarını yüz binlerce kişiye tattırma imkanı bulduklarını, en önemlisi de bu sayede yurtdışı bayi ağlarını genişlettiklerini söyledi. Sütlüoğlu, ayrıca Çaykur’un ürün yelpazesini genişlettiklerini, özellikle didi marka soğuk çaylarıyla da hem yurtiçinde hem de yurtdışında iddialı olacaklarını vurguladı. Çaykur, Eylül ayında ise ‘WorldFood Moscow’ ile ‘WorldFood India’ fuarlarına katılarak ziyaretçilere ürünlerini denetme fırsatı bulacak.
Editör: TE Bilisim