ORTAHİSAR BELEDİYESİ MAKİNE İKMAL BAKIM VE ONARIM MÜDÜRLÜĞÜ
1 grup metal malzemeler, 2 grup metal malzemeler, iş makinesi yedek parçaları, kereste malzemeleri, suntalam malzemeleri ve elektrik malzemeleri mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2025/951914

1-İdarenin

a) Adı

:

ORTAHİSAR BELEDİYESİ MAKİNE İKMAL BAKIM VE ONARIM MÜDÜRLÜĞÜ/SATIN ALMA ŞEFLİĞİ

b) Adresi

:

Akoluk Mahallesi Eski Akoluk Belediye Binası - ORTAHİSAR / TRABZON ORTAHİSAR/TRABZON

c) Telefon ve faks numarası

:

0 462 233 61 00 – 0 462 321 13 93

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

1 grup metal malzemeler, 2 grup metal malzemeler, iş makinesi yedek parçaları, kereste malzemeleri, suntalam malzemeleri ve elektrik malzemeleri

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

1. Grup: 22 Kalem Metal Malzeme 2. Grup: 4 Kalem Metal Malzeme 3. Grup: 23 Kalem İş Makinesi Yedek Malzemesi 4. Grup: 1 Kalem Kereste Malzemesi 5. Grup: 6 Kalem Suntalam Malzemeleri 6.Grup: 57 Kalem Elektrik Malzemeleri Toplam :113 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Trabzon Ortahisar Belediyesi Makine İkmal Bakım Onarım Müdürlüğüne

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Sözleşme tarihini müteakip işe başlanacak olup ürünler 30 takvim günü içerisinde tek seferde teslim alınacaktır. Teslim esnasında boşaltma ve istifleme yüklenici tarafından yapılacaktır. Yüklenici firma istenilen malzemeleri elektrik kısmı için 08.00-15.00 diğer kısımlar için hafta içi 08.00-16.00 saatleri arasında teslim etmiş olacaktır. Hafta sonu (Cumartesi-Pazar)gelen malzemeler teslim alınmayacaktır. Teslim edilen parçaların tamamı göz muayenesinden en az %20si boyut muayenesinden geçirilecektir. Göz ve boyut muayenesinde uygun bulunmayan yedek parçaların tamamı reddedilir. Yedek Parçalar için; Yüklenici teslim aşamasında üretici, ithalatçı veya ana firmalardan almış olduğu (ilgili yedek parça adı ve miktarı belirtilmiş olacak ve miktarlar teslim edileceklerden az veya fazla olmayacaktır) sevk irsaliyesi veya faturayı ibraz edecektir, Muayene komisyonu isterse şüphelendiği parçaları araç üzerinde deneyebilir. Ve yetkili bir kuruluştan (KOSGEB veya KTÜ) denklik belgesi isteyebilir. İş Makinesi Yedek Parçalar kısmı için: Cat 966H ve Volvo L90 lastikli yükleyicilerin kova sistemlerinde tadilat yapıldığından dolayı malzeme tespiti numuneye göre yapılacaktır.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşme tarihini müteakip işe başlanacaktır.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

24.07.2025 - 10:30

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Pazarkapı Mahallesi Kahramanmaraş Caddesi Belediye Ana Hizmet Binası İhale Birimi Kat 1 Destek Hizmetleri Müdürlüğü/ İhale Birimi

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1.

4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

TS EN 10219
TS EN 10244 2;2000
TSE EN 10025

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02249722