‘KDK VATANDAŞIMIZIN ÇÖZÜM MERKEZİ OLDU’

KDK'nin kısa sürede aldığı tavsiye niteliğindeki kararlarıyla kurumların ve vatandaşların sorunlarını çözüme kavuşturulduğuna dikat çeken Malkoç şöyle dedi:

‘ADALET VE DEMOKRASİNİN GELİŞMESİ İÇİN MÜCADELE EDİYORUZ’

"İdare kurumlarının, KDK kararlarına uyma oranı yüzde 30'lardan 70'lere çıktı. Komisyonun, KDK kararlarına uymayan kamu kurum temsilcilerini TBMM’ye çağırıp onlardan hesap sorması, bu sonuca ulaşmamızda etkili oldu. Alt komisyondaki arkadaşların da KDK kararlarına uyanları davet ederek onlara teşekkür etmeleri de olumlu sonuçlar verdi. Zira bu uygulamadan sonra 10 günde yapılan işlemlerin süresi neredeyse 5 güne indi. Bugüne kadar 60 üniversite ile toplantılar yaptık, eğitim programları düzenledik. TÜBİTAK'a bağlı Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü ile yaptığımız protokol gereği onlardan eğitim alıyoruz. Bu kapsamda kararlarımız inceleniyor ve eksikliklerimiz tespit ediliyor. Böylece kendimizi test ediyoruz."

TÜRKİYE SALGIN SÜRECİNİ BAŞARIYLA YÖNETİYOR

Türkiye'de idare ile vatandaş arasında devam eden milyonlarca dava bulunduğunu, bu sayıyı asgari düzeye düşürmek için Cumhurbaşkanlığı başta olmak üzere Adalet Bakanlığı ve Danıştay ile görüşme halinde olduklarını dile getiren Malkoç, bu konuda destek beklediklerini söyledi. Türkiye’nin salgın sürecinde kendine özgü tedbirler alarak ortaya başarılı bir tablo koyduğunun altını çizen Malkoç, bu sürecin nasıl yönetildiği, sağlık hizmetlerinin sunumu ve idari anlamda alınan tedbirlere ilişkin kitap hazırladıklarını da hatırlattı.

MAVİ KARADENİZ’DEN ZİYARET

Pandemi sürecine rağmen makamında ziyaretleri kabul eden Türkiye cumhuriyeti devletinin ombudsmanı Av. Şeref Malkoç’un Trabzon’dan ziyareçisi vardı. Mavi Karadeniz Televizyonu Trabzon Bölge temsilcisi Recep Güngör Ankara’da Malkoç’u ziyaret etti ve Tabzon sohbeti yaptı. Malkoç, Mavi Karadeniz televizyonu aracılığıyla Trabzon’a selam gönderdi.

İlgili Galeriler
Anahtar Kelimeler:
Şeref MalkoçKDKKomisyon
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner215