Spor

1461 Trabzon FK Futbol Şube Sorumlusu Koç, medya merkezine açıklamalarda bulundu

1461 Trabzon FK Futbol Şube Sorumlusu Emre Koç, Sarıyer maçı öncesi medya merkezine açıklamalarda bulundu. Her maça kazanmak için çıktıklarını ifade eden Koç, “İstanbul’a kazanmak için gideceğiz. Sarıyer maçından 3 puanla ayrılmak istiyoruz. Teknik heyet ve futbolcularımıza güveniyoruz. Bu maçtan galibiyetle ayrılacaklarından şüphemiz yok” dedi.

Abone Ol

Ligde diğer takımların konumlarının kendilerini ilgilendirmediğini belirten Koç, “Biz kendi hedeflerimize odaklandık. Son 6 maçta 5 galibiyet 1 beraberlik elde ettik. Bu maçlarda kalemiz de gol görmedik. Sarıyer deplasmanından da galibiyetle ayrılıp, son maça kadar mücadelemizi sürdüreceğiz. Bizim için her maç aynı öneme sahip. Önemli bir maça çıkacağız. İnşallah İstanbul’dan kazanarak döneceğiz” ifadelerini kullandı.