Doğayla iç içe yapılan etkinlikte bakanlar ve beraberindeki heyet, güne spor yaparak başladı. Ormanya’nın eşsiz doğasında gerçekleştirilen yürüyüş ve egzersiz programı, katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
Etkinlikte birlik ve beraberlik mesajı verilirken, sabah sporunun ardından istişare ve sohbet ortamında günün değerlendirmesi yapıldı. Heyet, programın ardından Ormanya’daki doğal yaşam alanlarını da inceledi. Kocaeli’de gerçekleşen buluşma, hem doğayla iç içe bir başlangıç hem de çalışma gündemine hazırlık niteliği taşıdı.