Kentteki görev sürelerini tamamlayan mülki idare amirleri onuruna İl Jandarma Komutanlığında veda yemeği organize edildi. Programa katılan Vali Mustafa Eldivan, tayini çıkan amirlere plaket takdiminde bulundu.
Vali Eldivan, Bayburt'a sundukları hizmetler ve özverili çalışmalarından dolayı Vuran, Coşkun ve Bayram'a teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.