Spor

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu kimden neden özür diledi?

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, taraftarlarla fotoğraf çektirdiği sırada yaptığı açıklamada Dünya Kupası’nda yaşanan tablo nedeniyle üzgün olduklarını söyledi. Hacıosmanoğlu, dünyanın farklı noktalarından gelen taraftarların hayal kırıklığı yaşamasının kendilerini derinden etkilediğini belirterek özür diledi.

Abone Ol

Hacıosmanoğlu’ndan Taraftara Özür Mesajı Geldi

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda ABD ile karşılaşacak A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’ta maç öncesi moral buluşması yaşadı. Turnuvada ilk iki maçın ardından gruptan çıkma şansını kaybeden millileri, konaklayacakları otelin önünde çok sayıda Türk taraftar karşıladı. Bölgede yaşayan vatandaşların yanı sıra Türkiye’den gelen futbolseverler de ay-yıldızlı ekibi yalnız bırakmadı.

A Milli Takım Taraftar Desteğiyle Moral Aradı

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3. maçında ABD ile karşılaşacak A Milli Futbol Takımı'nda futbolculardan Kenan Yıldız, Orkun Kökçü ve Mert Müldür ile Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, taraftarlara imza verip fotoğraf çektirdi. Los Angeles'ta konaklayacağı otele gelen millileri, bölgede yaşayan ve Türkiye'den gelen vatandaşlar yalnız bırakmadı. Otel önüne konvoyla gelip destekte bulunan taraftarlar, daha sonra otelin kapısına gelerek tezahüratta bulundu. TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ile futbolculardan Kenan Yıldız, Mert Müldür ve Orkun Kökçü, otelden çıkarak taraftarların yanına geldi.

Kendilerini bekleyen vatandaşlarla fotoğraf çektirip imza dağıtan futbolcular, taraftarların destek mesajlarına da teşekkür ederek yanıt verdi. Taraftarlarla fotoğraf çektirdiği sırada açıklamalarda bulunan TFF Başkanı Hacıosmanoğlu ise şunları söyledi: "Tek üzüntümüz bu insanlara hayal kırıklığı yaşatmak. Dünyanın her yerinden geldiler. Hala içimiz acıyor. Bu değerli insanlardan sizlerin huzurunda özür diliyoruz. Yine telafi edecek olan da bizim çocuklardır. Allah nasip etmedi. Önümüzde bir Avrupa Şampiyonası olacak ve inşallah vatandaşlarımızı orada güldürürüz."