Trabzonspor, Erzurum'da sürdürdüğü yeni sezon 2. etap kamp çalışmalarını dün saat 10:00'da teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde salonda yapılan antrenmanla tamamladı. Kamp boyunca 4 hazırlık maçı oynayan Bordo-Mavililer, Azerbaycan temsilcisi Araz-Nahçıvan’a 3-2 mağlup olurken, İran ekiplerinden Zob Ahan Esfahan'ı 4-0 mağlup edip Persepolis ile de 0-0 berabere kaldı. Bordo-Mavililer genç oyunculara ağırlık verdiği kampın son maçında ise 1.Ligin iddialı takımlarından Ümraniyespor’u ise 3-1 mağlup etti. Trabzonspor’da futbolcular 3 günlük iznin ardından 31 Temmuz Cuma günü Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde toplanarak çalışmalara yeniden başlayacaklar.
Trabzonspor Erzurum Kampını Tamamladı! 3 Günlük İzin Sonrası Gözler Sezona Çevrildi
Fatih Tekke yönetiminde 2. etap kamp çalışmalarını tamamlayan Trabzonspor, dört hazırlık maçında genç oyunculara şans verdi. Bordo-Mavililer, 31 Temmuz’da Trabzon’da yeniden toplanacak.
Bunlar da ilginizi çekebilir