Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonunda Süper Lig'de mücadele edecek kulüplerin harcama limitlerini açıkladı. Yapılan açıklamada Trabzonspor’un harcama limitinin 2.530.783.285 TL olduğu belirtildi. Fırtına’nın yapması olası oyuncu satışı sonrası harcama limitinin daha da artması bekleniyor. Bu arada diğer üç büyük kulüpten Galatasaray'ın harcama limiti 9.006.596.835 TL, Fenerbahçe'nin 6.330.032.702 TL, Beşiktaş'ın ise 4.123.397.974 TL olarak açıklandı.