Spor

Trabzonspor Sağlık Ekibinde Değişim! Konyaspor’un Doktoru Bordo-Mavili Oluyor

Trabzonspor’da sağlık ekibinde önemli bir değişim yaşanıyor. Bordo-Mavili ekip, kulüp doktoru Ufuk Değirmenci ile yollarını ayırdıktan sonra hızlı bir şekilde yeni ismi belirledi. 2020 yılından bu yana Konyaspor’da görev yapan deneyimli doktor Gökhan Özhan ile anlaşmaya varıldığı öğrenildi.

Abone Ol

Trabzonspor, sağlık ekibinde yeniliğe gidiyor. Bordo-Mavili ekip kulüp doktoru Ufuk Değirmenci ile yollarını ayırmıştı. Değirmenci’ye veda eden Trabzonspor, 2020 yılından bu yana Konyaspor’da görev yapan Gökhan Özhan ile anlaşmıştı. Özhan da Konyaspor Kulübü’nden ayrıldığını duyurdu. Özhan veda mesajında, kararının kişisel kariyer planlaması doğrultusunda alındığını belirtti.

Gökhan Özhan, sosyal medya hesabından yayımladığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "5 yıl gururla görev yaptığım Konyaspor camiasından kariyer hedeflerim doğrultusunda ayrılıyorum. Bize güvenerek bu görevi emanet eden tüm başkan ve yöneticilerimize, camiamızın ileri gelen insanlarına teşekkürü borç biliyorum. Beraber çalıştığımız teknik heyetler, oyuncular, sağlık ekibindeki arkadaşlarım ve kulüp personeline destekleri için teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. Yolunuz açık olsun”. Tecrübeli ismin kısa süre içinde Trabzonspor’un sağlık ekibine katılması bekleniyor.