Spor

Giresunspor, Diyarbekirspor Karşısında Galibiyet Hasretine Son Veremedi

Nesine 2. Lig Kırmızı Grup’ta kümede kalma savaşı veren Giresunspor, ligin 19. hafta maçında Diyarbekirspor’u ağırladı. İlk yarısı golsüz tamamlanan karşılaşmanın 63. dakikasında Diyarbekirspor’dan Ümit Bayraktar kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.

Abone Ol

Rakibin eksik kalmasının ardından gol arayışlarını sıklaştıran Giresunspor, bu çabasında başarılı olamadı. Maç başladığı gibi golsüz sona erdi ve Yeşil-Beyazlılar, 17 maçtır süren galibiyet hasretini 18 maça çıkardı.

Kritik Durum Devam Ediyor


Giresunspor, bu sonuçla alt sıralardan kurtulma hedefinde bir darbe daha aldı. Taraftarlar, takımın kötü gidişatının bir an önce sona ermesi için hem teknik ekibin hem de yönetimin acil önlemler almasını bekliyor.

STAT: Çotanak

HAKEMLER: Safa Yılmaz ***, Batuhan Bıyıklı ***, Esra Arıkboğa ***

GİRESUNSPOR: Gökhan **, Ahmet **, Ertuğrul **, Ali **, Arda **, Barış **, Mehmet Keskin **, Emirhan **, Arda ** (Dk. 76 Şenel **), Furkan **, Emircan ** (Dk. 76 Muhammed Miraç **)

DİYARBEKİRSPOR: Cantuğ **, Abdurrahman ** (Dk. 46 Emrullah **), Serkan **, Mehmetcan ** (Dk. 46 Seymen **), Samet **, Ümit ** (Dk. 46 Muhammed Emin **), Ahmet Mumin **, Ömercan **, Kağan ** (Dk. 82 Mutlu Aksu **), Mansur **, İbrahim **

GOL: YOK

KIRMIZI KART: Dk. 63 Ümit Bayraktar (Diyarbekirspor)