Bölgesel Gelişim Ligi’ni şampiyon olarak tamamlayan KCT 1461 Trabzon U17 Takımı, Türkiye Şampiyonası’nda da son 16 turunda Uşakspor’u mağlup ederek, adını son 8 takım arasına yazdırmıştı. İzmir’de yapılan finaller de ise Lacivert-Kırmızılı ekip, final grubunda oynadığı 3 maçın 2’sini kazanıp 1’inden mağlubiyetle ayrılıp, grubunu 2.sırada tamamladı ve 3.’lük maçı oynamaya hak kazandı. U17 takımı, Karşıyaka ile oynadığı maçı da kazanıp Türkiye 3.’sü olarak, önemli bir başarıya imza attı. KCT 1461 Trabzon FK U17 Takımı, oynanan final maçları sonrası yapılan törenle 3.’lük kupasını ve madalyalarını da aldı. Ayrıca 5 golle turnuvanın gol kralı olan KCT 1461 Trabzon U17 Takımı’nın golcüsü Hamza Hayır da plaketini aldı.
KCT 1461 Trabzon U17 Takımı Türkiye 3’üncüsü
Türkiye Şampiyonası finalleri grubunda mücadele eden KCT 1461 Trabzon FK U17 Takımı, önceki gün 3’üncülük maçında Karşıyaka ile karşılaştı. Rakibini; Metehan ve Toprak’ın attığı gollerle 2-0 mağlup eden Lacivert-Kırmızılı gençler, Türkiye 3’üncüsü oldu.
Bunlar da ilginizi çekebilir