Teknik direktör Adem Çak yönetiminde şampiyonluğu çok isteyen ve 2.Lig’e yükselmeyi hedefine koyan Kırmızı-Beyazlılar, alınan mağlubiyetin ardından moralleri bozmadı. Sebat Gençlikspor, 2 Mart Pazar günü deplasmanda karşı karşıya geleceği Zonguldakspor maçında galip gelerek yeniden çıkışa geçmek istiyor. Kırmızı-Beyazlılar, üst üste alacağı galibiyetlerle zirveye yaklaşmak istiyor. İkinci yarının geride kalan 5 haftasında 3 galibiyet 1 beraberlik 1 yenilgi alan Sebat Gençlikspor 10 puan topladı.
Sebat Gençlikspor, yeniden çıkışa geçecek
Nesine 3.Lig 4.Grupta şampiyonluk mücadelesi veren Sebat Gençlikspor, ligde son olarak deplasmanda Kahramanmaraş İstiklalspor karşısında sahadan 1-0’lık mağlubiyetle ayrılmıştı. Kırmızı-Beyazlılar, zirve yarışında 4 puan geride kalsa da hedefinden şaşmış değil.
Bunlar da ilginizi çekebilir