HTrabzon'da, İçişleri Bakanlığı'na bağlı çağrı merkezinde çalışan 350 kişilik bir ekip için belirsizlik sürüyor. Trabzon heyeti, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ile yaptığı görüşme sonucunda, çağrı merkezinin bir yıl daha faaliyet göstermesi için süre talep etti. Ancak, şu an ön planda olan soru ise gelecek yıl ne olacak?

Edinilen bilgilere göre, çağrı merkezinde çalışanların zamanla tazminatları ödenerek kadro azaltılacak, ardından isteyenlerin diğer kurumlara geçiş imkanı sağlanacak. Ayrıca, devletin açık olan kadrolarında değerlendirilmek üzere uygun görülenlerin geçişleri sağlanacak. Bu süreç, Trabzon'da toplumsal bir rahatsızlığa sebep olmayacak şekilde planlanıyor.

Trabzon Sanayici ve Girişimci İş İnsanları Derneği Başkanı Aziz Baş'ın babası Halil İbrahim Baş, yaşamını yitirdi Trabzon Sanayici ve Girişimci İş İnsanları Derneği Başkanı Aziz Baş'ın babası Halil İbrahim Baş, yaşamını yitirdi

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç'in İçişleri Bakanı ile yaptığı görüşmenin ardından, Nüfus ve Vatandaşlık Çağrı Merkezi'nin kapatılması bir yıl ertelenmişti. Ancak, çalışanlar bu durumu "şimdilik kötünün iyisi" olarak değerlendirirken, Türkiye Cumhuriyeti'nin taşıdığı yükün kendilerinden kaynaklanmadığını belirtiyorlar. Çünkü, çağrı merkezinin yıllık maliyeti, devletin koruması altındaki 808 milyar TL zararın yanında önemsiz kalıyor.

Muhabir: AYŞE SANCAK