Utanç Verici Bir Olay

Turizm sektöründeki fiyat politikalarının çığırından çıktığı bir dönemde yaşanan bu olay, büyük tepki çekti. Bir Türk müşteri, kendi ülkesinde ayrımcılığa uğradı. Antalya'daki Limak Lara Hotel'e, İngiliz web sitesinden daha uygun fiyatla rezervasyon yapan müşteri, Türk olduğu anlaşılınca ekstra 120 Euro "milliyet farkı ücreti" adı altında ek ödeme yapmak zorunda bırakıldı.

Mağduriyet ve İtiraz

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı: Yüksek Hızlı Trenler Türkiye'nin Ulaşımını Değiştirdi Ulaştırma ve Altyapı Bakanı: Yüksek Hızlı Trenler Türkiye'nin Ulaşımını Değiştirdi

Müşteri, "milliyet ücreti" adı altında alınan bu ek ücrete itiraz ettiğinde ise otelden kovuldu. Başka bir otel bulma imkanı olmayan müşteri, ekstra ücreti ödemek zorunda kaldı. Fişte ise "Milliyet farkından dolayı tahsil edilmiştir" ibaresi yer aldı.

Bu olay, turizm sektöründe ayrımcılığa karşı duyarlılık çağrısını bir kez daha gündeme getirdi ve sektördeki fiyat politikalarının adil bir şekilde düzenlenmesi gerektiğini vurguladı.

Kaynak: HABER MERKEZİ