Düzenli Politika
Çaykur Genel Müdür Vekili Âlim, “Öte yandan Çaykur bünyesinde mali disiplin politikalarımızı hayata geçirdik. 2019 yılının ilk 7 ayında, bir önceki yılın aynı dönemine göre, enflasyon verileri ile değerlendirildiğinde, yaş çay hariç giderlerimizi %7 oranında azalttık. Üstelik giderlerdeki bu azalmayı, önceki yıla göre daha fazla kuru çay üreterek gerçekleştirdik. Bununla birlikte 2019 yılının ilk 7 ayındaki satışlarımızı ise, bir önceki yılın aynı dönemine göre %27 oranında arttırdık. Bunların yanında çayımızın gıda sektörünün farklı alanlarında kullanımını sağlayacak yeni ürünler geliştirdik ve bu ürünlerin pazara sunumu için önemli gelişmeler sağladık. Kurumumuzun üretmiş olduğu çayın diğer devlet kuruluşları tarafından kolayca satın alınabilmesi için Kamu İhale Kanununun ilgili bölümlerinde düzenleme yapılmasını sağladık ve bu kapsamda diğer devlet kuruluşlarımızla önemli satış anlaşmaları yaptık. Pazarlama alanında da yaptığımız düzenlemelerle daha sağlıklı ve düzenli bir satış politikasına ulaştık” dedi.
İlyas GÜR
Editör: TE Bilisim