Üsküdar Belediyesi, 31 Mart seçimlerinde vaat ettiği hizmetleri hayata geçirerek, geçim sıkıntısı yaşayan emeklilere yönelik 5000 TL tutarında pazar yardımı başlattı. 25 Mayıs 2024'e kadar başvuruları kabul edilecek bu destekten, başvuru yapan tüm emekliler faydalanabilecek. Başvurular Üsküdar Belediyesi'nin resmi internet sitesinden veya belediyenin Sosyal Yardım Hizmetleri Müdürlüğü'nden yapılabilecek. Başvuru sırasında kimlik fotokopisi, tapu ve otomobil bilgileri, emekli maaş belgesi ve ikamet belgesi gerekmektedir.

Kadınların beklediği ürün indirimli satılacak: A101'den bayram sürprizi Kadınların beklediği ürün indirimli satılacak: A101'den bayram sürprizi

Başvuruları alınmaya başlanan pazar yardımlarının 25 Mayıs'ta son bulacağı belirtildi. Peki 5 bin lira pazar desteği alabilmek için hangi şartlar aranıyor?

BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR

Üsküdar Belediyesi 31 Mart seçimlerinde vatandaşlara vaat ettiği 5 bin liralık emekli desteğini hayata geçirdi. Belediye, tüm emeklilere yönelik 5.000 TL tutarında pazar alışverişi desteği için başvurular alınmaya başladı. Üsküdar Belediyesi başvuruda bulunan tüm emeklilere 5 bin lira ödeme yapacak.

Destek ödemeleri için başvuru yapmak isteyenler Üsküdar Belediyesi'nin resmi internet sitesinden talepte bulunabilecek. Belediyeye giderek bizzat başvuru yapmak isteyen emekliler ise belediyenin Sosyal Yardım Hizmetleri Müdürlüğü'ndeki başvuru formunu doldurmaları yeterli olacak.

5 BİN LİRA DEKTEK ÖDEMESİ NASIL ALINIR?

Başvuru yapmak isteyenlerin yanlarında kimlik fotokopisi bulundurmaları gerekiyor. Ayrıca E-Devlet üzerlerinde olan tapu, otomobil bilgilerini ile emekli maaş belgesi, ikamet belgesi çıkarmaları gerekecek.


 

Kaynak: SABAH gazetesi