Ankara’da üzerime kayıtlı bulunan 1806275318 No’lu TTNET internet hattı ile yine aynı adresimde bulunan 2153939 No’lu telefon aboneliklerimi iptali ve kapatılması için Bahçelievler Telekom müdürlüğüne gider ve 02.08 2011 tarihinde dilekçe verdim. İşlemler yapılır, gözüken borçlar ödenir. Benim açımdan işlem biter ve bana ‘iki gün içinde sizi arayacaklar’ cevabı ile ayrıldım. Tiyatro ve komedi yeni başlamıştır. Bütün işlemlere rağmen, Türk Telekom görevlileri beni arama yarışına girdiler ve neden -niçin kapatıyorsunuz gibi soru yağmuruna yuttular, sorguladılar ikna etmeye çalıştılar. Ama ne ısrar.. Aboneliklerimin iptali istemem devlet sorunu oldu. Her gün beni arayanlara Size ne faturalarımı siz mi ödüyorsunuz, yıllarca sabit ücret adı altında geçirdiğiniz faturalar yetmedi mi diye çıkıştım ise de aramalar devam ediyor. Neyse ki internet aboneliğimi üç günlük mücadelesi sonucu nihayet iptal ettirmeyi başardım. Zafer gibi geldi bana. Telefonda şark kurnazlığı.. Üzerinde kayıtlı söz konusu telefon aboneliğinin iptali ve kapatılmasını istemem tam rezalete dönüştü. Önce iki gün sonra arayacaklar dediler, iki gün sonra hat kapatılmayınca Telekom müdürlüğüne tekrar gittim. Bu kez ‘pardon yanlış anladınız bir hafta sonra arayacaklar’ demeye başladılar. Dilekçe verilmiş, işlemler yapılmış, daha neyi arayacaklar. İki kez Telekom müdürlüğüne gitmeme rağmen, yedinci günde ikna telefonları başladı. Alternatifler, yeni teklifler. Bir anda kendimi, bankadan trilyonlarını çeken ve banka görevlilerinin iknaya çalıştıkları müşteriye benzettim. Telekom görevlileri, aboneliğin iptali yerine sadece görüşmeye kapatma işlemi yapmışlar. Arayanlara  ‘Zaten her ay bizden alınan sabit ücrete tepki göstermek için aboneliğimin tümünün iptalini istedim, bu konuda yazılı dilekçe verdim, ikinci kez giderek, sadece görüşmeye kapatma değil, aboneliğimin iptalini istiyorum’ uyarında bulundum. Bir hafta oldu, aboneliğim iptal etmediler. Adamlar bildiklerini okuyorlar. İmdadıma Sabah-Ankara yetişti. Bu konuyu Oltamıza Takılanlar köşesine intikal etti ve saniyesinde iptal işlemleri yapıldı. Genel Koordinatör, değerli arkadaşım Ersin Ramoğlu’na sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Bu kez de gazetede çıkan şikâyetiniz nedir öğrenebilir miyim’ telefon tacizleri başladı. Anlayacağınız, iki dakikalık işlemler için bir hafta uğraştım. Koskoca Türk Telekom’a yakıştıramadım. Vatandaş, Abone olurken, hiç soru sormayan, zorluk çıkarmayan görevliler, ne hikmetse, aboneliklerin iptali istenince, vatandaşa Çin işkencesi yapılıyor, bürokrasinin tüm zorlukları karşılarına çıkarılıyor. Bunlar Ankara’nın göbeğinde yapılıyor. Vatandaşa eziyet çektirmenin anlamı yok. Bu yüzden aboneliklerini iptal ettiren çok sayıdaki yakın dostlarımı biliyorum. Telefon ve internet hattı olanlara duyurulur.
Editör: TE Bilisim