Trabzon eski Milletvekili Kemalettin Göktaş Trabzon’da idi.
Hem aile ziyareti yaptı, hem de Cuma namazını Çarşı camisinde kıldı.
Ardından da AK Parti’nin il eski Başkan yardımcısı ve İl Genel Meclisi Üyesi
Ömer Tosun’un işyerinde dostlarıyla yemek yedi.
Kemalettin Göktaş, Ali Rıza Akdeniz, Ömer Tosun, sultan Göktaş, Fazlı Çapoğlu ve kalabalık bir grup oldular.
Kemalettin Göktaş Of’a geçerken aradı.
Göktaş’ın hem bireysel hem de toplumsal olarak Trabzon’a ciddi hizmetleri var.
Hala siyasetten kopmuş değil.
Kendisi Abdullah Gül’e yakın olsa da hiç bir zaman Erdoğan’ı incitecek tavrın içinde olmamıştır.
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan her Trabzon’a gelişinde de Trabzon’da karşılamadadır.
AK Parti’nin kurulurken kilometre taşları onun yönettiği Albayrak ailesinin Ankara’daki irtibat ofisinde konuldu.
Aramızda şu konuşma geçti:
-Yusuf merhaba..
Sayım vekilimi buyrum merhaba.
-Trabzondayım.
Hoşgeldniz sayın vekilim.
-Teşekkür ederim.
-Şu anda Kaşüstü’ndeki kavşaktayım.
-Burada sıkıştık kaldık.
-Yarım saattir ilerleyemiyoruz. Neden bitmez?
Cevap verdim: ‘Sayın vekilim. Doğru. Kavşak ihale edildiğinde çok zor bir proje idi. Derenin deplase(Farklı yere akıtılması) çalışmaları tamamlandı. Zemini delerken 8.metrede taş bekleniyordu. 2. metrede çıktı. Bununla ilgili de müteahhit firma sıkıntı çekmiş. O nedenle ağır gidiyor.’
-Göktaş, ‘Bu kavşak geçen yıl Ağustos ayında bitecekti. Böyle giderse bir 6 ay daha bitmez.’
Bende şunu söyledim:
‘Müteahit firmanın gayreti var. En son duyduğum ciddi bir hak ediş yaptığı ama o hak edişin sadece yüzde 20’sini alabildiği.’
-Göktaş, ‘3 veya 6 ayda bir geliyorum. Ama Trabzonlular yaz kış sıkıntı çekmemeli ve tüm imkanlar kullanılarak kavşak bir an önce bitirilmeli.’
Trabzon’daki kavşaklarla ilgili olarak Karayolları bilgilendirme yaptı.
2.aşamaya geçildiğini duyurdu.
Biraz teknik terimler kullandılar ama yine de takipleri var.
Uzun zamandır dönüşüm projelerine aktarılan kaynaklarda sıkıntı çekiliyor.
‘Trabzon çok istimlak parası aldı’ deniyor.
Kim? Ankara!
Aslında Kaşüstü’nde köprülü kavşaktan Dalçık’a dönünde istimlakler de ortadan kalktı.
Müteahhit firma bugüne kadar ciddi ince işler yaptı. Yaptığı işler alt yapıya gömüldü.
Şimdi, 700 metrelik tünelli geçişin 500 metresi kapalı olacak.
İşte o kapalı alanlarda her türlü su basması ve tehlike olabilir.
Melih Gökçek alt geçitleri erken yapıyor ancak yağmurlarda su basması ve tehlike olabiliyordu.
Biraz daha sabreceğiz.
Karayolları hak edişleri artıracak.
Takip edecek.
Bizler de kamuoyu olarak zorlayacağız.
En azından bu Ağustos’ta Dalçık’ı hizmete  istiyoruz.