Türkiye Kupası’nın kendileri için büyük önem taşıdığını belirten Doğan, “Kupaların hepsine Trabzonspor taliptir, sonuna kadar almak için mücadele edeceğiz. Avrupa için geniş kadro kurmak durumundayız. 2 transfer yaptık ama birçok transferde de mesafe aldık. Hocamızın raporu doğrultusunda gerekeni yapacağız. Maddi imkânlardan ve kontenjandan dolayı bazı sorunlar yaşadık. Fatih Tekke ve ekibini tebrik ediyorum. İnşallah sezonu güzel bir şekilde kapayacağız. Yapılanmanın ilk yılını ciddi ciddi planladık. 7-8 oyuncumuza talip var, kadroyu da korumak durumundayız. Muhtemelen 7-8 transfer olacak. Tecrübeli oyuncularla bir arada olacak genç oyuncular da alacağız. Geçen sezon olduğu gibi son karar hocamıza ait. Hocamız karar verecek, biz de alabileceklerimizi alıp yolumuza devam edeceğiz” diye konuştu.
Doğan, Gençlerbirliği maçı öncesi mesaj verdi: Kupayı istiyoruz
Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, yeni sezon planlaması ve transfer çalışmalarıyla ilgili açıklamalarda bulundu.
Yorumlar
Çok Okunanlar
Diploma Var Ama İş Yok: En Zor İş Bulunan Bölümler Belli Oldu
Enis Bardhi’nin Kaçırdığı Penaltının Perde Arkası Ortaya Çıktı
Umut Nayir’in Eşinden Trabzonspor’u Sarsan Sözler
Beşiktaş Transferde Trabzonspor’un Alamadan Vazgeçtiği İki Yıldızın Peşine Düştü
Trabzonspor Türkiye Kupası’nı Kazandı, Fatih Tekke’nin Ozan Tufan’a Yaptığı İşaret Gündem Oldu
Trabzonspor Kupayı Aldı Ama Finaldeki Detaylar Tartışma Yarattı
