Numune Hastanesi Emeklileri Eski Günleri Unutmadı

Emekli Numune Hastane Müdürü Çetin Pembeoğlu ve Emekli Hemşire Gülsüm Polat’ın organizasyonu ile Numune Hastanesinde 1980-2000 yılı arasında çalışan emekliler yıllar sonra bir araya gelerek eski günleri yad ettiler.

Rize'de denize girilebilecek alanlar belirlendi
Rize'de denize girilebilecek alanlar belirlendi
İçeriği Görüntüle

Çetin Pembeoğlu’nun Konuşması Duygulandırdı

Emekli Hastane Müdürü Pembeoğlu’nun yaptığı konuşma duygusal anlar yaşattı:

“Yıllarca aynı koridorlarda yürüdük, birlikte nöbet tuttuk, aynı sevinçleri zorlukları paylaştık. Gecemizi gündüzümüze kattık, zor günlerde dayanışmayı ve fedakarlığı birlikte yaşadık. Bugün burada yeniden bir araya gelmek, o güzel dostlukları ve anıları hatırlamak Hepimiz için çok anlamlı. Meslek Hayatımız boyunca dokunduğumuz her hayat bıraktığımız her iz, en büyük onurumuzdur. Sağlık Huzur ve Dostluk içinde daha güzel buluşmalarda birlikte olmak dileğim. Saygılar sevgiler sunuyorum.’

Muhabir: AYŞEN KARABİNA