FIFA'nın yayımladığı güncel disiplin listesinde, Türkiye'den üç kulüp transfer yasağıyla karşı karşıya kaldı. Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü'nün yeni oyuncu kaydı yapmaları geçici olarak durduruldu.

Milli heyecan iki noktada yaşanacak: Büyükşehir'den iki dev ekran
Milli heyecan iki noktada yaşanacak: Büyükşehir'den iki dev ekran
İçeriği Görüntüle

FIFA’dan Flaş Hamle! Türk Kulüpleri İçin Kritik Süreç Başladı


FIFA tarafından yapılan açıklamada, mali anlaşmazlıklar ve mevzuata aykırı işlemler nedeniyle söz konusu kulüplere üçer transfer dönemi boyunca yasak getirildiği belirtildi. Böylece kulüpler, ceza süresi boyunca kadrolarına yeni futbolcu ekleyemeyecek.

Türk Futbolunda Deprem Etkisi! FIFA 3 Kulübe Ceza Verdi


Uygulanan transfer yasaklarının kalıcı olmadığı ifade edilirken, kulüplerin gerekli şartları yerine getirmesi halinde cezaların kaldırılabileceği aktarıldı. Özellikle mali yükümlülüklerin yerine getirilmesi ve futbolcularla yaşanan finansal uyuşmazlıkların çözülmesi durumunda süreç yeniden değerlendirilecek.

Transfer Yapamayacaklar! FIFA’dan Türk Kulüplerine Ağır Darbe


FIFA'nın prosedürüne göre transfer yasağı alan kulüplerin, futbolculara olan borçlarını kapatmaları ve mali kriterlere uygun hareket etmeleri gerekiyor. Eksiklerin giderilmesi halinde kulüpler yeniden transfer yapabilme hakkı kazanacak.

Kaynak: MYNET