Of İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, hayvan sağlığını korumaya yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda ilçede küçükbaş hayvanlarda görülebilen çiçek hastalığına karşı aşılama çalışması gerçekleştirildi.

Sahada aktif görev yapan veteriner hekimler ve teknik personel, üreticilerle birebir iletişim kurarak hem aşılama yaptı hem de hastalıklara karşı bilgilendirmelerde bulundu. Yapılan çalışmalarla, bulaşıcı özellik taşıyan ve ekonomik kayıplara yol açabilen çiçek hastalığının önüne geçilmesi hedefleniyor.

Sivrisinek Kovucu Kullanırken Dikkat: Bebeklerde Bu Bölgelere Asla Sürmeyin
Sivrisinek Kovucu Kullanırken Dikkat: Bebeklerde Bu Bölgelere Asla Sürmeyin
İçeriği Görüntüle

Yetkililer, hayvan sağlığının korunmasının üretici refahı ve bölge ekonomisi açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekerek, aşılama çalışmalarının belirlenen program çerçevesinde devam edeceğini ifade etti. Ayrıca yetiştiricilere, hayvanlarında herhangi bir hastalık belirtisi görülmesi halinde vakit kaybetmeden müdürlüğe başvurmaları çağrısında bulunuldu.

Gerçekleştirilen aşılama çalışmalarıyla birlikte Of’ta hayvancılığın sürdürülebilirliğine katkı sağlanırken, üreticilerin daha güvenli ve sağlıklı üretim yapmalarının amaçlandığı belirtildi. İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün sahadaki özverili çalışmaları ise üreticiler tarafından memnuniyetle karşılandı.

Muhabir: EDİTÖR/ LEYLA AĞIRMAN