Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu dün Meydan parkının ikinci etabını basın mensuplarına gezdirdi ve ardından basın toplantısı düzenledi.
Sakin başlayan basın toplantısı Gümrükçüoğlu’na yönelik ‘Kaşüstü dalçığına karşı çıktığınız söyleniyor’ değerlendirmesi üzerine, ‘Kentin önünü hep açmaya gayret ettim, Kaşüstü ile ilgili de en uygunu ne ise o olsun dedim’ diye konuştu ve süreci anlattı. Gümrükçüoğlu, ‘Reklam değil iş yaptık’ sözlerini de kullandı.
Trabzon tarihi bir kent.
Ancak zaman içinde tarihi dokuyu örtmüşüz.
Nerede Boztepe yokuşundaki tarihi konaklar.
Şimdi beton bir otel!
Nerede Çömlekçi’deki önü kumsal evler.
Nerede Meydandaki tarihi oteller.
Nerede Kostaki konağının açık yüzü.
Hep örttük.
Şimdi ise milyonlarca lira harcayıp etrafı açıyoruz.
Açmaya çalışan hem Büyükşehir hem de Ortahisar Belediyeleri.
Büyükşehir Belediyesi’nin Tarihi kent meydanı projesinde ikinci bölüm de tamamlandı.
2011 yılında Meydan parkı düzenlemesi yapıldı.
Botanlaşma fazla ama hem yerli hemde yabancı turistler çok sevdiler o bölgeyi.
İkinci etapta, Belediye binasının tarihi dokusuna uygun olarak restore edilmesi vardı.
Birkaç müteahhit eskitti ama güzel oldu.
Bu sülietin Çömlekçi ile birleşmesi halinde çok daha güzel bir görünüm ortaya çıkacak.
Maraş caddesine doğru Ziraat bankası binası, hemen önündeki şehir müzesi.
Ortahisar kaymakamlığı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Gümrükçüoğlu Kaymakamlığın boşalttığı anda burasını da tarihi dokuya ilave etmek istiyor.
Tarihi kostaki konağı ve etrafı.
Para sıkıntı var ama etrafının istimlak edilmesi önemli.
Bunun içinde formül aranacak.
Trabzon için iki önemli proje.
Katlı otopark.
Süper bir proje ama hızlanmalı.
Devamında Karagöz meydanı var.
Bu meydanla birlikte hem öğretmenevi hemde Cudibey taşınacak.
Trabzon’un önemli merkezlerinden birisi olacak.
Başkan Gümrükçüoğlu ile Kanuni Bulvarını da konuştuk.
Başladığındaki işlevinin çok farklı bir noktasında Kanuni bulvarı.
Beşirli’den giriyor, Yalıncak’tan çıkıyor.
2 milyar TL’lik bir yol olacak.
2019 yılına yetişmiyor.
Muhtemelen ham hali ile 2020 yılında tamamlanacak.
Daha da uzayabilecek.
Trafikle ilgili de dün Maraş caddesi tartışması bitti.
Artık Maraş caddesinin kapanması tartışılmayacak.
Oradaki görev Şoförler odası ile Emniyetin.
Şoförler odası kurallara riayet edip ceplerde belirtilen araçlardan fazla araç tutmayacak.
Emniyet ve trafik te elbette zabıta da kural ihlali yapan sivil araçları çektirecek ve ceza yazacak.
Maraş caddesinden gir tünelden çık önerisi vardı.
Başkan Gümrükçüoğlu bunları uzmanlara çalıştırdığını ve böyle bir yatırım halinde bile yer altına giriş ve çıkışlarda yoğun trafik sıkışıklığı oluşacağının rapor edildiğini söyledi.
Başkan Gümrükçüoğlu’nun toplantısı, meydan 2 etabı ile başladı, Trabzon geneli ve trafik ile bitti.
Son sözüm şu, Trabzon’da ihale ile verilen işler var.
Bence ihale bile yapmayın bunları davetiye ile güçlü müteahitlere verin.
Çok Okunanlar

Batista Mendy Krizi Büyüyor: Ayrılık İddiaları Güçlendi

Trabzonspor’un Orta Saha Transferinde Peş Peşe Kötü Haberler

Trabzon Transfer Bombasını Sonunda Patlattı: Oyuncuyu Videoyla paylaştı

Batista Mendy’ye Nice Kancası! Trabzonspor’a 5 Milyon Euro Teklif

Maçka’dan Akçaabat ve Düzköy’e Uzanan Dev Yol Projesi Başladı

Trabzonspor’da Orta Saha Transferinde Sona Gelindi! Yarın Trabzon’da